Dagens sysslor

Idag har vi varit på Arken Zoo och handlat hundmat. Det fick bli som vanligt en påse Roburs Maintenance Mini och efter mycket om och men en påse Precept Plus Puppy. Det blir nog bra, kan vi hoppas i alla fall.
-
Idag har vi också plockat bort julgranen och tagit upp den till vinden. När vi väl var där uppe, var det väl lika bra att ta ner all kompostgaller vi hade där.
-
Just nu lagar jag lite kycklingsoppa och snart ska jag börja tejpa sladdar i vardagsrummet. Kamera måste hittas ikväll. Dock vill jag inte lägre fota med vanlig tråkig digikamera, nu vill jag ha en systemkamera - annars får det vara! Under våren får nog en sån flytta in till oss, men just nu får någon annan flytta in först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0