Söndag

Jag har inte varit mitt bästa jag under helgen. Det mesta är blääh just nu. Valpsökandet känns hopplöst, jag skulle behöva minst en extra dag i veckan, och jag avskyr att husse jobbar natt. Nacken och huvudet värker och hostan smyger på. Och imorgon är det måndag igen. Jag känner att jag skulle vilja bara sova en hel dag (utan att känna mig stressat att jag kastar bort en hel dag) och vakna på mycket bättre humör jag har varit sistone. Tyvärr så är det inte alternativ just nu.

På agilityn tränar vi just nu slalom. Puff är duktig på slalom, om jag pekar. Men för att han en vacker dag ska kunna slalom medans jag står flera meter borta, tränar vi nu att ta bort handtecken. Det går bra ibland, och ibland inte.

Jag har iaf varit lite duktig. Torkade kycklinghjärta till Puff (det blev en aning för torra, men fungerar bara ändå). De luktade inte så illa som jag hade trott, mest som rå kyckling typ. Men måste erkänna att efter några timmar i det mumsiga lukten, började jag känna mig lite lätt illamående :) Jag blir nog inte sugen på kyckling på ett tag. Men billigt hundgodis vart det, 20 kr för 500 kg.

Nästa vecka blir nog en vanlig höstvecka. Agility på tisdag, kanske biodejt med husse, AW med gamla jobbet på fredag, och en mysig höstmarknad på söndag.

 




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, tusen tack för de fina orden! Himla kul att du inspireras, nu blev jag glad :)

2011-10-02 @ 23:49:58
URL: http://livetmedtexas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0