Snö i Västerort

I helgen har vi inte bara haft finaste Finlandsbesöket hos oss, utan även fått första riktiga snön. Inte så roligt tycker varken matte eller Puff, då de fina vinterdagarna är trots snön låååååångt borta. Blött är det just nu, men i alla fall något ljusare.
.
Ikväll skulle vi ta en liten snabb kvällskisspromenad, men dryga 1 timma senare var vi tillbaka. Vilsna var vi, men det känns trevligt att det finns massor av små promenadvägar hit och dit. Dock hade husse fått klä Puff, och jag som är allergisk mot omatchande grejer hade svårt att inte kommentera. Vad sägs om lila fleece med rosa hjärtan (Pinkaholics Loveholic tror den heter) en grön Puppia-sele och neonrosa reflexkoppel från Hurtta. Tur att det var mörkt säger jag bara :)
.
Jag har ännu inte köpt en enda julklapp. Inte den endaste. Känns sådär. Jobbar hela veckan fram tills fredg då vi åker till julfirandet. Fattar inte vart hela december försvann - förmodligen i våra flyttkartonger.

Kommentarer
Postat av: elin

sugen jag blev att prova!!

2011-12-20 @ 20:30:53
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0