Kolmården

Förra helgen var jag och husse på liten semester och besökte Kolmården och sov över i hotel i Norrköping. Detta innebär att Puff fick sova utan matte och/eller husse för första gången. Det var nog dags, han blir ju snart tre... Men det gick kalasbra, han fick sova över hos sin dagmatte och det är nästintill hans andra hem så mycket tid som han spenderar där på vardagarna.

Ni ska få se lite bilder hur det såg ut i Kolmården


Husses favoriter - surikater


Vi åkte nya Safari-linbanan. Till och med jag vågade (fast jag tyckte först att det var något läskigt)



Vi såg lejon och delfiner.


Och jättemarsvin!


Jag hittade några roliga bilder från kameran - vi hade fotat Puff på båten på väg hem. Så här sover Puff i stort sätt alltid, under täcket;


Vi har fått även nyheter från fjärilslarven Alla tre har nu öppnat ögonen och börjar röra sig mer och mer runt boet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0