Hemma hos oss

Den här bloggen handlar väldigt mycket om Puff, men jag tänkte ge en liten runtvisning hur det ser ut hos oss. Vi bor i en hyresrätt - 3:a på 73kvm. Och så här ser det ut hos oss;


Vi börjar med balkong, där vi aldrig sitter. Jag tror att jag kan räkna med en hands fingrar hur många gånger under snart 3 år vi har suttit där. Men det är ändå otroligt skönt att ha balkong.


Köket - tråkigt och trist. Jag vill ha svart kök när jag blir stor. Visst har vi lyft upp gardiner lite snyggt så att Puff inte ska gå runt och få för sig att kissa på dom...Snygg plastmatta också.


Badrummet och min äskade tvättmaskin. Hata tvättstugor!


Puffs rum. Och husses. På golvet ser ni även Puff urfina vita BIA-bädd. Dock gillar Puff bäst den stora sängen och har nog aldrig ens sovit i BIAn.


Hallen. Ovanligt att det inte ligger massor av Puffs leksaker över hela hallen, han älskar den där mattan då det är jätte bra att gömma tuggben i den så att folk kan trampa på dom.

Vardagsrummet. Jag kan inte bestämma mig hur jag vill ha det. Eller vad jag vill ha här, Jag vill ha allt och ena dagen vill jag inte ha något. Blir nog aldrig nöjd,

 

Och här sover vi. Rummet skrikr IKEA. 3 år sedan var jag kär i denna Malm-sängen. Det är jag inte längre. Förutom att förvaringen är otroligt smidig.

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Gud så roligt att se hur ni har det. Alltid roligt att se hur andra inreder för att få inspiration. Riktigt fint!

2011-08-24 @ 15:44:06
URL: http://pudelflickan.blogg.se/
Postat av: Nataly

Gud vad snyggt ni har hemma!!!

Får jag flytta in hos er? ;)

Nu blev jag ju sugen på att göra ett liknande inlägg i min blogg. Måste dock städa först haha :D



Sv: Ja en papillon ligger högt på listan över framtida hundraser. Dock är jag ite tveksam till all deras päls. Vissa papillon ser mer ut som phalené eftersom de har så enormt med päls :)

2011-08-25 @ 10:59:34
URL: http://baibee.blogg.se/
Postat av: Anna Posh Pooches

Vad fint ni har det hemma :D

2011-08-30 @ 20:12:48
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: DB

Ja, vad fint ni har det.

Tror ni har samma tapet i sovrummet som vi har i vardagsrummet :)

2011-08-31 @ 18:01:52
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0