Dagens stora val

Idag ska vi på en familjeutflykt. Valet står dock fortfarande mellan Hundöar i Drottningholm eller Haga Parken. Det skulle bli premiärbesök i respektive ställe så jag har inte ens möjlighet att göra plus/minus-lista för att bestämma mig. Dock på vägen hem från Drottningholm måste man åka förbi Bromma Zoo...

För att shoppa borde jag göra.
Då Puff behöver med sig en lånlina och sele till nya hundvaken och jag tycker att det är krånligt att hela tiden släpa fram och tillbaka hans nyvaraden sele och långlina så.... Puff har värsta lyxigt hos nya dagmatte, dom är ute i stort sätt hela dagen när det är fin väder, något som lägenhetsboende Puff inte är van vid annars. Hemskt egentligen, han har det bättre hos dagmatte än här hemma :) Men det känns superbra att Puff får vara där. Nu har han även möjlighet att vara hemma själv en förmiddag/eftermiddag nån gång i veckan för att inte glömma bort att det faktiskt inte är farligt att vara ensam hemma.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Denisa

Vi funderar också på hagaparken :)

2010-05-22 @ 10:36:47
URL: http://jahdeno.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

Funderar också på att skaffa en sån kylfilt.. alt raka elwiz som en nakenhund haha :D!

2010-05-22 @ 22:34:12
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0