Grattis Posh Pooches, hela 2 år!

 

Poshpooches fyller hela två år. Det är absolut en av mina favorit affärer där jag shoppar åt lille grabben. Nu har dem 2års-kalas tävling på gång på bloggen och jag ska såklart vara med. Och vad skulle vi köpa om vi skulle vinna den där presentkort värd 200kr.... Svårt att säga, men det här står högt upp på min vill ha-begär lista:

Flytväst, då iår ska det simmas. Och simmar är inte Puff:s favoritgöra.... än :)

Eller då skulle jag kunna använda presentkortet som en "handpenning" för denna snyggingen.

En väska från Puppy Angel

 

 

Vill du också vara med och tävla?

 

Du deltar genom att skicka oss ett mail med ditt namn och din favoritprodukt i shoppen till [email protected].
Vill du ha dubbelt så stor chans att vinna så tipsar du om tävlingen i din blogg och lämnar en kommentar med länken till inlägget i PoshPooches-bloggen.

5 vinnare dras sedan slumpvis den 10 Juni.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Tackar! ;)

Javisst smälter man för valpbilder och de framkallar "shopingsug" också om man nu kan säga så? ;)

2010-06-07 @ 22:24:59
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Becca & Olga

Vann du något?

2010-06-12 @ 21:53:27
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0