Spännande

Idag har vi fått hem ett paketavi. Spännande. Antingen är det en gullig kaninjacka från Louis Dog eller ett paket som jag själv har skickat och den har kommit tillbaka. Men vi hoppas för det första, vi har längtat efter den tröjan sedan vi såg den på Posh Pooches-bloggen i höstas. Men första måste jag vänta att husse kommer hem så att vi kan ta hundarna till en kvällsprommix till ICA.

Ja ni läste rätt, hundarna i plural. Puffs kompis Molle är också här och ska till och med sova över fyra nätter tror jag att det blir. Imorgon får dock hundarna gå hem till Molle då hans husse är hemma (men han jobbar natt så därför sover Mollis här) när jag jobbar. Så det blir full fart här hemma i helgen men det ska bli kul. Hoppas solen tittar fram så skulle man kunna planera en långprommenad ute i skogen, isen eller nåt.

Men nu ska jag skynda mig, ikväll ska det nämligen tvättas. Och eftersom Puff har nu (för stunden iaf) slutat kissa inne kände jag att det är nog dags att tvätta alla gardiner. Fräscht eller hur?


Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Bilder bilder!

Både på jackan(om det var den) och hundarna ;D

2010-01-21 @ 19:57:21
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0