Puffs inofficiell utställningskalender 2010

 

Så här jag tänkt att Puff skulle kunna ställa ut iår. Då vet man aldrig vad händer på vägen, så inget fastspikat schema är det här dock inte.

 

April:

3:e Int. Älvsjö, Stockholm
24:e Nat. Rocklunda, Västerås
 

Maj.

30:e Int Österbybruk, Uppsala

 

Juni

19:e-21:a Int Elmia, Jönköping

 

Aug

21:a Int. Eskilstuna


Sept.

25:e Int, Eckerö (Finland, så det vore kul om jag skulle lyckas lura mina finska vänner till en liten höstsemesterhelg och samtidigt ställa ut hund lite)

 

Dec.

18:e int, Hund2010, Stockholmsmässa.  


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för din kommentar! Och jag hade helt missat att ta upp det provocerande med att avla på blandraser, nu när jag ändå var igång ;). Att Texas är blandras är faktiskt en stor anledning till att det inte blir några bebisar så jag håller absolut med.



Jättekul att höra från någon som ska behålla bollarna men ändå inte tycker att jag är knäpp som tar bort dem. Det är, som sagt, individuellt. Puff ska ju ställas ut också och då behövs bollarna. För oss fyller de ingen annan funktion än distraktion.



Jag har faktiskt läst på ganska mycket om båda Texas raser så det vore en kul idé. Får se om jag drunknar i skolarbete nu, men jag säger till när jag fått ihop det :)

2010-01-13 @ 11:18:14
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

Jag funderar på att mejla henne men..det känns som om man lägger sig i för mycket på ett sätt. Men jag akn ju alltid mejla som om jag skulle mejla iväg en bild på elwiz o lägger till att "jag såg hans bror på blocket".

2010-01-13 @ 11:23:55
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0