Infrysta

Brrr... Vi är fortfarande vid liv, fast i stort sätt infrysta. Vi kan göra tjänst till er alla och klicka hem båda ett par skor och köpa en hurtta-fleece till Puff, då lovar jag att det blir så varmt att blommorna börjar blomma utomhus. Lite som att när man ta med sig paraplyet så börjar det ändå inte regna, men hade man glömt det hem så.... Men det är inte ens mitten av januari än, det borde vara kallt två månader till nästan. Nu ska man bara hitta tiden att åka iväg till Bromma Zoo, och den tiden verkar inte finnas först i helgen.

Husse har börjat jobba igen så jag och Puff latar oss hemma. Det händer verkligen inget roligt, lite plugg och ännu mindre jobbsökande (jag måste skärpa mig nu) och Puff ligger och sover i sin fåtölj. Idag ska vi iaf ta oss iväg till en linpromenad, nu ska det hårdtränas att gå lös bland alla tänkbara störningr eftersom vi har tänkt att glänsa på vårens agilitykurs (eller då måste vi kompensera det faktum att Puff hoppar inte :) ) Jag ska även försöka göra någon slags lista av årets utställningskalender, men eftersom min egen framtid är lite oviss (om jag ska jobba/när jag ska jobba/var ska jag jobba) så det blir ingen fastspikat schema men det är bra att planera iaf.

Kommentarer
Postat av: Patricia & Elwiz

Haha jaa typiskt. Har försökt övertala honom att man iiinte tappar bort en liten hund osv osv. Så tappar jag bort honom själv..

Men husse skrattade bara ;)!



Måste bara berömma Puffs utseende än en gång! Läste igenom arkivet och såg alla underbara bilder på honom, han är ju så extremt söt! Sötaste minivovven jag sett!

2010-01-12 @ 10:24:55
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Ja, det tänkte jag inte heller på själv. I boken gav mig tankeställare, liksom juste, självklart :)



Härlig ras du har, den är riktig söt! När jag var liten tjatade jag massa om en hund till mina föräldrarna, men jag fick alltid nej när jag ville ha större hundraserna så körde jag med tricket papillon, den tar ju inte så mycket plats osv, men fick ändå nej :)

2010-01-12 @ 10:53:46
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0