Hemma från Norrland



Som sagt, vi var på ett dop i helgen och blev faddrar åt söta grannbebisen William.
Vi hade kameran med oss men som vanligt blev det inga bilder. Däremot kan jag dela med er den fina låten som Williams morbror hade skrivit åt honom och som man började dopet med. Man kan även se lite av oss i filmen då vi fick ju stå där framme i kyrkan också. Eftersom man alltid ska matcha så är vi både iklädda i grått :) Jag fick även läsa lite bibeltexter i kyrkan i stil med "vi tackar för den heliga vattet som ger världen liv" och kände mig väldigt andligt och husse-Johan som i detta sammanhang kanske ska kallas fadder-Johan fick hälla dopvattnet.

Puff skötte sig utmärkt på resan. Inte ens 5 timmars bilresa var några problem för honom, matte hade dock desto svårare att sitta i bilen. Dock hade han lite tråkig helg, det blev inte mycket hunderier men jag tror att han var helnöjd då han fick leka med sin kompis Molle två hela dagar och det fanns nästan hela tiden någon som ville leka med dom. Samt att han kunde tjuva i sig lite kattmat, och det uppskattas av en liten papillon.

Ikväll börjar agilityn
. Spännande säger jag bara. Jag har ingen aning hur det ska gå. Det kan gå hur bra som helst men samtidigt kan det bli ett totalt kaos också.

Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Vad kul med agility, och spännande med dop för den delen också ;)

Ha det :P

2010-04-14 @ 12:57:18
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till på agilityn! Det kommer säkert gå jättebra!

2010-04-14 @ 13:44:22
URL: http://poshpooches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0