Älvsjö del 2.

Efter vi hade gått i ringen och sett klart nästan alla pappisklasser så var det dags för shoppingen. Dock tyckte jag inte att det fanns så mycket roligt, men det är nog för att man har blivit så kräsen. Samt att vi har redan ett och annat här hemma så det är inte så ofta man stötter på något man "måste ha". Men lite saker blev det ändå.

Eftersom Puff är officiellt en liten sötnos
så köpte jag en svart Lundmyr-hoodie åt han där det står Sötnos på ryggen. Då har jag även drömt om ett snyggt vardagshalsband då vi har tröttnat på Puffs älskade limegröna halvstryp med små stenar på. Nu fanns det samma försäljaren som vi har köpt Puff limegröna halsband av och hittade ett jätte fint mörklila halsband. Dock fanns det inte i rätt storlek och inte med de stenarna jag ville ha, men hon kunde göra en sådan åt mig. Så på torsdag ska jag ringa henne och kolla och halsbandet är klar, det vore kul att få med det till vår minisemester i Norrland.

På tal om Norrland, hur hundvänlig är Sundsvall? Vi ska förmodligen stanna en sväng där på vägen hem och vi reser (som vanligt) med Puff. Finns det några Sundsvall-måsten för en hundägere?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0