Shopping för Puff...

...som vanligt.

Jag skrev redan några dagar sedan att jag köpte en gullig barnfåtölj till Puff här om dagen från Ikea. Det är inte direkt så att han hela tiden ligger och sover på den - men det händer faktiskt ibland att han gör det :) Så här ser det ut i alla fall: 

På bilden ser det ut att stolen är pytteliten och Puff däremot jätte stor -konstigt men inte så sant. Visst är han söt?


Puff:s 1års födelsedag närmar sig också och idag har jag klickat hem ett födelsedagspresent till honom - något jag har själv önskat mig hur länge som helst. En hundvagn med 3-hjul!!! från Beautydog.se Det kommer att bli super bra när vi ska vara på utställningar: både hunden och grejerna åker på vagnen och vi människor slipper att släppa väskor och burar och hundar. Man kan alltså stänga hela vagnen och då blir det ungefär som en vanlig tygbur på hjul. Superpraktiskt. Så här ser min beställning ut:

3-wheeler Röd

Inte nog med det shopping än. Vi förberedder oss för höstens blöta och regning promenader genom att storhandla regnoverall. Den andra som jag beställde från Posh Pooches sitter fast i posten i skotland p.ga deras väderförhållande. Så ni får hålla tummarna uppe att det inte bli reng och rusk just nu. Och den andra är en splitters ny overall från Hurtta som jag har lagt bud på tradera.se. Så vi hoppas för det bästa - jag vill verkligen ha den eftersom jag har hört så mycket bra om det märket. Men jag lovar att blogga om dom sedan när dom väl (förhoppningsviss båda) kommer.

Men trots allt shopping och livet som den bortskämda lille hunden har Puff fått njuta av långpromenader i skogen i det underbara höstvädret. Så på han går det nog ingen nöd på trots mattes shopping - han lever sitt lilla hundliv helt fullt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0