Fikabesök

Förra veckan mötes vi ett stort besvikelse. Hurtta-overall jag van på Tradera var för stor till lille Puff. Så himla tråkigt. Tur i oturen, en gammal klasskamrat till mig såg min facebook-status där jag klagade över detta missödet och frågade om inte hon kunde köpa overallen till sin lilla spansk rescue-vovve. Så nu är overallen på väg till Finland.

Efter allt detta bestämde vi att ta en sväng förbi Small To Big för tröstfika (samt vi människorna firade att vi har orkat varandra 2,5 år).

Först och främst provade jag olika storlekar av Hurtta-overall och hittade inget som passade. Jag fick gå ner i storlekarna så långt att tillslut när benen/magen/brösten var bra, var ryggen för kort. Suck. Jag gillar verkligen dom overallen.

Men lite shopping blev det ändå. Är det nån som blir förvånad? Men vad vi köpte - det kan ni kolla från Small To Big-bloggen.

Nu i helgen har vi hunnit med en inoff-utställning samt en timme på Puff:s hundkurs, men jag ska nog blogga om helgen lite senare. Nu måste jag nog kräva fram Puff som ligger nånstans under soffan för att vi nån gång kommer ut till en kvällspromenad.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan Jonna! Synd att vi inte kunde komma till Sollentuna. Vad fin han ser ut eran kille!! Går det bra allting? Ella är en riktig kanoonhund! Hon jobbar med mig i hemtjänsten på dagarna varvat lite med kontorsjobb och hon sköter sig såååå bra!! Lycka till med eran fina gosse!

Kram från oss!

P.s du hade lagt in fel adress till vår blogg i länkar..d.s

2009-09-18 @ 23:48:30
URL: http://www.elinsbernhard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0