Höstdag här hemma

Äntligen lördag och man kan vara hemma och slappa. Vi (jag och grannen) passade på att fota våra små grabbar som numera har likadana mjukisöveraller. Så här såg det ut på föremiddagen:



Lilla sötisarna. På den andra bilden kan ni också se en del av Molles matte, fortfarande med en bebis i magen, men inte så länge till....spännande vad?

Jag har förresten lyckats bestämma mig vilka storlekar jag ska beställa av de fleecetröjorna jag skrev om tidigare. Det får bli en M från Puppia men L från Puppy Angel. Hoppas dom kommer snart, tycker att dom är så himla snygga att jag hoppas att de passar Puff. Så håll tummarna och tassarna.



Kommentarer
Postat av: Gizmo & Leeloo [Gustaf & Evita Sele Tävlas Ut]

Roligt att ni är med:D

2009-10-10 @ 18:39:17
URL: http://gizmo-leeloo.se
Postat av: Jimmie och Kingeling

aww, så söta mjukisoveraller! Är det dem från Small to Big? Jag har funderat på att köpa en sån till Kingeling :)



aa, hon fick ju en valp i julklapp i första säsongen! Tror att det var en chihuahua, som fick namnet Bella.. Men hon var med i 3-4avsnitt, sen försvann hon spårlöst^^



Ha en bra kväll :)

2009-10-11 @ 18:48:05
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Jimmie och Kingeling

hehe, ja The Hills är = kärlek ;)

Men det är samma som med Laurens hund, man såg den i några avsnitt som valp.. och sen helt plötsligt som full vuxen och jätte stor^^ de kanske inte gillar hundar så mkt de som redigerar programmet ;)



ha det bäst^^

2009-10-11 @ 20:15:47
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0