Dödskalle från Tradera

Jag har lyckats bjuda för högt på Tradera - något som jag inte trodde var möjligt. Men så var det, säljaren tyckte att mitt bjud var för hög så jag fick lite rabatt :) Gulligt vad. Jag bjöd såklart på en fin svart stickat hundtröja men en dödskalle på ryggen. Så himla snygg var den. Jag fick inte bara lite "rabatt" på tröjan men även den gulliga säljaren gjorde små ändringar på tröjan (som hon alltså hade stickat själv) så att den passar Puff helt perfekt. Hon hade också sytt på två knappar där det står "for a gentleman"

Visst finns det gulliga och snälla människor? (och nej, jag tyckte inte att jag bjöd för mycket, tröjan är riktigt fin)



Kommentarer
Postat av: Samona

Åååhh.. Va söt den va!

2009-10-23 @ 21:58:40
URL: http://samona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0