Mon Amour

På torsdagsmorgon hände nåt roligt. Puff:s kompis Molle hade sovit över hos oss och när vår morgontrötta Puff vaknade på morgonen och såg att Molle faktiskt var kvar och sov inte alls så långt borta så blev han överlycklig. Jag har nog aldrig sett att Puff vaknar upp så snabbt :) Han ställde sig på sängkanten och vifftade svansen som en tokig, men Molle ville inte vakna. Då blev Puff sur och började hoppas runt på sängen och skälla på Mollis.

Och inte nog med det att dom fick vakna tillsammans, dem fick även spendera hela dagen tillsammans, dock hos Molle. Jag och Johan hade en heldags skola/jobb och på kvällen var vi biografen Victoria på söder.  Och det var ju ingen film som helst, utan dokumentaren Galeasen, Mon Amour.  Med detta film arbetade Johan under sin praktik som klippassistant och var väldigt stolt över sig själv att han fick vara med på eftertexter. Och vi var stolta av honom också, såklart. Lilla gubbsan. Och filmen var absolut värd att se, så vill ni också se den så visas det på SVT 2 ikväll kl 20.00.  På premiärvisningen igår gjorde jag också veckans kändisspaning: Mikael Persbrandt, som alltså är en av de skådespelare som medverkade i teater Galeasen i början av 90-talet.


Kommentarer
Postat av: Gubbsan

kan man låtas bli att vara stolt över mig ? :)

2009-11-16 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0