Dagens Vill Ha

Dagens Vill Ha kommer från Louis Dog som säljs hos Posh Pooches. Priset ligger på ca 500kr. Men visst är det söööööööööööööt. Men som ni ser på inlägget nedan så har jag shoppat något vild på sista tiden, samt att snart kommer en superfin guldjacka att köpa hos S2B som jag också skulle vilja ha...Det är inte så lätt.

Jag kanske ska prata med hussen och bestämma att iår ska julklapparna vara mjuka och till Puff - han är ju trots allt den finaste vi har (att matte sedan kan åka räkmacka med hans julklappar är ju helt annan sak)


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är den underbar?



Den är fodrad med ett material som är som den mjukaste ull! Nästan så man önskar att den fanns i ens egen storlek :P



En julklapp kanske?

2009-11-04 @ 21:04:10
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Patricia & Duke

ååh perfekt!! Nämnde för husse igår att jag verkligen fallit för papillon och han verkar också gilla rasen :D! Små men tuffa liksom :D!

2009-11-06 @ 10:48:28
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0