BB =baby-besök

Igår fick Molle åka hem till sin nya lillebror. Dom kom förbi och hämta Molle och hade såklart med sig lilla bebisen. Jag försökte att vi kan ge tillbaka Molle om vi kan behålla bebisen men det gick inte så bra så dom fick ta med sig båda :) Hundarna tyckte det var väldigt spännande med en bebis. Dom har ju inte nånsins sett en bebis samt bebisdoften är också något helt nytt.

Efter Molle hade åkt blev Puff lite paff - han tyckte det var tråkigt att vara själv. Tills tröttheten kom. Så igår dagen sov han nästan igenom helt och hållet. Lille gubben.

Så nu ska Puff rastas så att jag kan tvinga min halvsjuka kille att följa med mig till och shoppa lite. Man måste ju b.la införskaffa ett present till de nyblivna föraldrar och den söta lille prinsen.


Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

Är den receptfri?

Hur blir effekten? Är dom dåsiga eller bara lugna? :)

2009-11-12 @ 22:28:34
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: Patricia & Duke

tror vi kör på det istället faktiskt, tack för tipset :)! Är väldigt skeptisk till att ge min hund narkotika så tänker inte ge honom tabletterna vi fick xD!

2009-11-12 @ 23:08:37
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: Denisa

Ja Johan sa att båda kunde följa med men Markus ska hålla på med tråkiga flytten så han kan inte. Men nästa helg så går vi dit båda två=)

Det ska bli kul imorgon!

2009-11-14 @ 18:41:12
URL: http://jahdeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0