Shopping till hösten

Jag skrev ju tidigare att jag rea-handlade lite hundkläder från finahund.se. För hösten så klart :) Dom var inte allt för stora och passar perfekt nu, men vet dock inte hur mycket Puff har planerat att växa till hösten, blir nog lite tajt. Lite synd, fast regnöverollen kan man ju använda på sommaren om man hamnar mitt i regnstorm och fleeceoveröllen var faktiskt inte allt för snygg så det gör inte så mycket om det inte passar på hösten.

Så här ser dom ut:





Och sist, men absolut inte minst, Small to Big reade ut vinterjackor, och vi passade på att köpa en jacka som jag har tittat på ungefär varenda gång vi har varit där och fikad:


Vi hoppas att vinter 2009 kommer bli kall och snöig, vad ska jag annars göra med alla hundkläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0