Gubbängsfältet vol 1

Idag åkte vi till Gubbängsfältet för att delta en inoff utställnigen. Jag försökte få Johan att visa Puff, men icke
Det var lite blåsigt (kolla Puff:s öron på bilden nedan :) ) men solen sken och himlen var klarblå så vi kan inte klaga om vädret.



Inte kan vi klaga på Puff heller. Lille herren skötte sig hur bra som helst, både på när han skulle gå på ringen och på bordet. Typiskt att fröken uppfödera befann sig i Norrland och kunde inte se hur jag har lärt mig att hålla Puff på bordet --- jag kan till och med hålla svansen :)

Puff tog hem en HP och vann sin klass (man behöver väl inte säga att han den enda deltagare, vinner man så vinner man :) Kritiken från domaren Tina Cederstrand var inte så illa det heller:


"Elegant hane av bra storlek. Vackert välformat huvud. Korrekt bett.
Vacker lång hals. Välformad, kraftfull bröstkorg. Lång i sitt ländparti.
Lite kort i sina vinklar runtom men trots det mycket välgående. Vacker päls. Välvisad"



Nu ska vi koncentrera oss på Melodifestifal-finalen, men innan det vill Puff visa upp sin fina rosett:


Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS!!

Vad roligt med så fin kritik! Han är ju jättefin!! Ella var oxå ute och tävlade i helgen, hon blev BIS-4 ena dagen och BIM den andra...Hoppas vi ses snart!

Kram från Elin och Ella

2009-05-18 @ 21:34:11
URL: http://www.elinsbernhard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0