2009

Vi överlevde julen. Johan blev dock sjuk (och han är en sån som aldrig blir sjuk) och lille Puff var så vild hela smålandsveckan. Och han lärde sig att skälla. Jätte roligt, nu älskar han sin röst lika mycket som vi hatar den. Men med lite vattenspruta lär det väl bli bra.

Vi klarade oss genom Nytt År också. Puff brydde sig inte om raketer eller smällare, han bara sov. Duktiga lilla valpis. Annars var vi hemma, det var meningen att vi skulle ha lite mys med gott mat och vin, men jag blev superdubertrött efter vi badade tidigt på kvällen så att jag orkade knappt hålla mig vaken. Samt att potatisgrätengen blev inte ätbart. Det var nog den äckligaste potatisgrejen jag har nånsins sett.

Just det, på nyårs-afton håll jag bo att inte betala hyrfilmer. Men det är en annan historia, jag trodde verkligen att jag hade gjort det....

Vi blev även klar med uppsatsen, och det är helt UndErBarT. Idag ska vi fixa det sista för morgondagens opponering, och det känns inte allt för jobbigt eller svårt. Då är vi klara med C-uppsatskursen och Högskolan Dalarna. För att på måndag ska jag börja om på nytt (eller inte helt och hållet om...) då det är registrerings dag på Stockholms Universitet. Det ska bli spännnande med alla nya studiekamrater, lokaler och lärare.

Johan däremot ska vara klar med skolan om några dagar, och det känns nästan ännu mer spännande. Undrar vad han ska bli nu när hän väl bli stor. Just nu är han i...Östersund tror jag och filmar det sista med praktiken. Duktig lilla kameragubbe.

Bilder ska ni få när jag bloggar från Johans dator där alla bilderna finns. Puff har blivit en riktig papillon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0