Lydnad

Det sägs att de flesta hundägare lär sig med tiden att lyda sin hund.

Jag måste bara säga att vi är rätt vältränade i så fall.  Jag är väldigt snabb att lyfta upp Puff på sängen, öppna dörrar åt han, ta fram leksaker - bara han släpper ut vill-ha-skall (ett helt speciellt slags av skall, inte så högt men det låter väldigt krävande) Men han är ju bara en liten pojke, man måste ju hjälpa honom. Johan tycker dock att jag borde sluta lyda han men det är inte så lätt att säga nej till det gulliga ansiktet :)

Jag har sett två tröjor på Le Chien som skulle passa Puff perfekt: har dock lite ångest över vilken av dom vi skulle beställa (iofs, man kan alltid ha både och).


Kommentarer
Postat av: Angelica

köp den som det står spoiled and lovin it på :)

2009-08-27 @ 23:30:39
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-28 @ 06:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0