Singel-lördag. Typ.

Så himla skönt. Är nyvaken och klockan är nästan 12.00. Kommer inte ens ihåg när man senast har fått sova ut lite. Och nu, det enda som jag ska göra under 6 timmar är lämna tillbaks en film som vi hyrde igår.


Förresten, blev faktiskt lite besviken. Igår hyrde jag och min käresta en film, Brokeback Mountain. (alla har ju sett den, men inte vi, så....) Och det var ju inte alls så himla bra. Asså, det var inte direkt dålig heller, men det saknades nåt. Lite tråkigt.


Vet ni vad händer imorgon? Jag firar 6månadersdag med killen. O det är rätt stort, nu pratar vi ju om mig, före detta anti-förhållande människan och som har fortfarande liiiite problem att bli kallad som flickvän. (börjar dock bli lite van vid det, det är ju rätt mysigt faktiskt...) Och konstigt att vårt förhållande blev ett förhållande på början, jag blev ju nobbat första gången vi träffades. Jag småflörtar, säger saker som "jag blir ju jätte ensam om du går nu" men nix, ingen puss, ingen mobilnummer. Fine. Inte då.


Men nu ska jag försöka få mig upp ur sängen. Ha en bra dag. /puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0