packat och klart...

nästan iaf, men nu får det vara nog.

Imorgon är den stora dagen när jag ska flytta. Och jag lovar, jag ska ALDRIG mer flytta mitt i tentaveckan. Typ som idag, borde jag har skrivit o pluggat, men nejdå, det har jag absolut inte gjort mer än max 15 minuter. Men just nu börjar det kännas bra, konstigt nog. Om en timme ska jag på franska, och sen ska jag sova över hos killen. Jag tror att det är lättare att ta lugnare när man väl slipper att se alla flyttlådor och påsar som bara ligger precis överallt.

Men som sagt, hemtenta och flytt är inte den bästa möjliga kombination. Jag är sååå himla trött. Imorse har jag tydligen varit skitsur, jag kommer dock inte riktigt ihåg det här, hur kan jag vara sur om jag sover? Även om jag kvällen innan säger, att man ska väcka mig tidigt och släppa mig till duschen så att jag vaknar, så jag menade väl inte på allvar....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0