Akvarium...

Så blev det till slutet. Vet inte riktigt hur, men igår, åkte en familj hem till mig, och lämnade ett litet akvarium. Jag som hade redan bestämt mig, att det ska inte bli några fiskar, men.... Det är inte lätt att konsentrera sig på hemtentan, så istället för att plugga så kikade jag lite annönser på nätet och...hittade en söt liten 60liters fiskskål. (eller skål är det ju inte men ändå)

Sen efter vi hade sprungit runt på stan och köpt lite fina akvariumgrejer vad det dags att fylla akvarium med vattnet. Och sååå himla fint blev det. Nu står det där nere och väntar att vattnet ska bli bra och nya fiskarna ska kunna flytta in.

Nu har jag också bott i mitt nya lägenhet en stund, typ 5 dagar tror jag att det blir. Tjejerna som jag bor med är snälla, så jag behöver inte länge vara rädd för dom. Men nix, nu ska jag kanske fixa sista småsakerna på tentan, då är den klar. Imorgon ska den lämnas in, och man kan sluta stressa. Så himla skönt ska det bli.

Kommentarer
Postat av: en sötnos!

akvariet är jättefint du.... nu saknas bara en clownfisk :) puss

2007-09-30 @ 15:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0