Suck...

, alla dom löften om man ska plugga såå himla ordentligt  som man gjorde när man skrev den senaste hemtentan och fattade ingenting har man glömt bort redan nu. Inte bra asså. Snart ska skriva sitt b-uppsats och jag har ingen aning vad jag vill skriva om, eller vem skulle jag kunna skriva med.

Akvarium har iaf fått nya boende, två malar som tydligen heter Iman och Ali (det är inte jag som hittar namn till fiskarna, så ni kan inte bli arg på mig...) Dom är faktiskt rätt söta, jag hoppas bara att dom lämnar mina växter ifred. (det ser ut som dom skulle bita o tugga på dom, och det vill jag ju såklart inte, men vad ska man göra...) Och sen köpte jag någ världens tråkigaste lilla Platy, som vill bara gömma sig under roten eller pumpen. Eller spegla sig själv på spegelväg. Men det är nog inte så mkt att göra åt det heller.

Sen börjar jag trivas mer och med där var jag bor nu. Fast. Jag tycker att varje tjej behöver sitt eget badrum där man kan bara ha sina saker ööööveraallt. Men jag får nog klara mig. OCH. Sen kan jag inte sova hemma, sängen är icke-bra. Men det ska vi fixa, mitt projekt just nu är att hitta en säng.

Förresten, på helgen var jag i Sala hos Jessika på hennes inflyttningfest. Lite dricka, singstar, och ostpricka och det blev en väldigt trevlig helg. Nu får vi vänta här i Falun om vi skulle råka få Jessie upp hit nån helg och hälsa på oss.

Snart fyller jag år, och sen är jag äldre än vad jag är nu. Ingenting är planerat, blir nog bara lite hemmamys med killen bara. Skulle var skoj att ha lite vänner över och ha litet blandat födelsedagskalas/inflyttningsfest. Men vi får se om det blir av, det händer så mkt här hemma just nu, alla har gäster lite hit och dit så jag vet inte riktigt när det skulle va lämpligt att ha litet fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0