En torsdagmorgon

Jag känner mig jätte tuff. Jag sitter och surfar på killens dator, utan att fråga om jag får det. Jag brukar få göra det, men kanske den har gången hade jag inte fått det. Så hoppas han inte bli sur. Tror inte det.

Idag har jag ingen skola, ska dock läsa lite och göra seminarieuppgift, samt vara bokförsäljare åt min kompis jessika som har redan flyttat härifrån, så nu måste jag springar runt med hennes böcker när någon vill köpa dom. Men det är inte så himla farligt, nu när jag faktist bor inte-så-långt-ifrån-skolan.

Nu har första fiskarna kommit till mitt akvarium. Två svärdbärartjejer, Alma och Doris, samt Johans lilla platy, som heter Musse Pigg-kul, så ni kan bara gissa varför killen ville ha den... Men idag har han fått ett nytt namn, efter killens kära rumskompis, så nu heter lilla Platyn Theo. Nu mår dom också rätt bra, (tror jag) men dom är sams iaf, På börjar var jag lite rädd om lilla Theo kommer att bli uppäten av tjejerna men nix, nu är dom bästa kompisar.


Hoppas att jag har fått post idag. Jag väntar på 2 olika paketer, en som min mamma har skickat, (jag fyller ju år nästa vecka, och min mamma litar inte riktigt på posten, så hon skickade det i god tid...) samt ett paket från tre, för att jag skulle ju ha en sån där liten vit internetdosa. Hoppas att dom kommer idag, det är inte lätt att vara utan internet.


Och neeeeeej. Nu orkar jag inte mer. Mamma ringde precis och mitt paket är försvunnen IGEN. Dom gubbarna på posten måste verkligen hata mig. Hur svårt kan det vara att skicka ett paket från Finland till Sverige... Kanske det är nåt fel med Falun, när jag bodde i Sthlm så fick jag alla mina brev och paket utan nåt problem. Suck.


Kommentarer
Postat av: joanna

hehe tack tack =) va kul nu har jag en till blogg att läsa :) kram

2007-10-04 @ 16:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0