Bebisar

Nu har dom egentligen kommit. Våra efterlängtade små kärleksbarn. Pyttesmå svärdbärarfiskbebisar. Huuuuur många som helt? (nån som vill ha en, eller två? ) Och usch så dåliga föräldrar var vi redan från första stunden. Trots att vi var rätt så säkra att bebisarna skulle komma till världen när som helst, så sätter vi oss och spelar data/tv-spel. (jag spelar lite dataspel, han sitt kära Zelda på SuperNindendo) Och nu vill jag inte ens veta hur många små bebisar hann bli uppätna innan vi märkte dom om räddade dom från deras elaka fiskmamma. Fast för sig, dom flesta kommer nog bli fiskmat lite senare men nu ska dom få ha ett bra barndom en stund iaf.

Men nu är andra delkursen för den här höstterminen snart slut, bara en gästföreläsning to go. Och sen blir det hemtenta igen. Usch vad tråkigt.

Idag har vi också bokat tågbiljetter ner till Småland. Det blir nog kul att åka från Falun och vara borta en stund. Eller det blir ju bara en lång helg, men ändå. Tågresan är dock inte allra roligaste, men det få gå.

Nää, nu ska jag lägga mig igen under täcket, känner mig inte riktigt bra, så är nog bäst att man vilar och försöker få alla andra tycka synd om mig. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0