22

Nu har man alltså fyllt år och blivit lite äldre igen. Och på den här gången har det faktiskt varit rätt mysigt. När man börjar dagen med jätte fina presenter och slutar dagen men hemmamys med den käresta så kan det inte bli så fel. Eller? Eller egentligen, dagen slutade ju i min alldeles nya säng, och sååå himla gott sov man...

Sängen är faktiskt en hel historia för sig, först skulle den komma vid 17-19 men grabbarna kom med den redan kl 13...tur att man var hemma. Och få ihop sängen, var inte så lätt heller, om man inte ha verktyg, kan inte hitta verktyg på Willy's eller promenarar upp till Ica Maxi och köper fel slags verktyg....

Igår kväll bakade vi faktiskt också. Jag måste bara säga, att jag ska nog fortsätta plugga media, jag är ju ingen som helt kunskap att baka nånting, lyckades bränna typ allt mer eller mindre. Men nu vet jag iaf, hur chokladen ser ut när den blir bränd...

Idag blev det lite födelsedagsfika. Det blev dock bara killarna som hann komma, men det var ändå väldigt trevligt. Har också märkt att jag börjar bli gammal, börjar uppskatta väldigt mkt sånt att man hör av sig i tid om man inte kan komma trots att det var plarat...Jätte tråkigt när man folk hör av sig försent att dom inte kommer, eller skiter i helt och hållet att meddela att dom kommer inte. Tänka sig om alla mina gästerna skulle göra så, så skulle jag nog sitta här ensam och bara vänta och vänta.... Men det är kanske sånt som kommer med ålder, och lever inte längre vild singelliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0