om hundvalpar och andra små djur

Som alla mina nära och kära vet, så jag vill ha en papillonvalp. (och en riktig vuxen papillon när den valpen väl blir stor)  Men här om dan, var jag o grillade med några av mina kompisar. En gullig tjej och hennes kille hade skaffat en liten liten brun hundvalp (inte kommer jag ihåg vad det va för ras, nåt halvsöt var det iaf). Typ enda jag kunde tänka på var allt hår som hunden tappade, tänk nu hur jobbigt det är att ha en sån hårboll hemma. Det är nog nåt fel med mig, alla älskar ju hundvalpar. Men min lilla valp skulle ju vara söt och inte tappa hår så mycket iaf. Det tror jag.

Sen kom jag på här om dan att jag skulle vilja ha en guldfisk. Eller några. Kanske jag ska ju börja med lite djur som är lite lättare att sköta än små valpar. (fast nu måste jag påminna er alla att jag har faktiskt en häst till och med, och den har överlevt snart 6 år hos mig...okei, jag har bott borta typ 2½ år av dessa år men ändå...)

Och en svart kattunge. Det måste man bara ha. Jag ska forstätta att tjata, så kanske killen ger upp och blir pappa till alla mina blivande djurbebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0