Kan inte sova...

Nu, när klockan närmar ett här i Finland, har jag gett upp. Jag somnar inte, kan vara pga att jag är inte alls trött. Trots att idag har jag varit jätte duktig, har till och med målat. (dock det var inte så himla stor vägg, men jag har målat iaf) Och jag lyckades med att få mer färg på själva väggen än på mig. Nu blir min häst nog nöjd, det är såååååå fint hos honom nu. (har ju tidigare i veckan tvättat hans fönster och allt...)

Hela kvällen har jag kollat på  hundvalpar och kattungar som söker nytt  hem på internet. Jag håller på att bli tokig, jag hittar hela tiden nån som är bara "världens sötast, och en sån som jag bara måste ha". (just nu är det en nakenkatt som gäller, en sån vill jag ha...) Jobbigt. Att skaffa ett djur är inte direkt aktuellt just nu. Inte på jätte länge, som det ser ut nu.

Men nu, ska jag krypa tillbaks under täcket och låtsas att jag sover. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0