Hejdå Falun

Fattar inte hur snabbt tiden går. Det var ju typ igår när jag flyttade upp till Falun och nu är första terminen helt plötsligt slut. Hur mycket som helst har dock hunnit hände under dessa månader. Nya kompisar, nytt hem, nån kille kanske. Hur ska jag klara mig hela sommaren borta i Finland utan Grays anatomy tv-kvällar med otroligt goa tjejer, morgonkramar från nån som är snäll o stänger av min väckarklockan så att jag typ aldrig vaknar...Jag klarar mig nog, det gör man väl alltid.

Imorgon åker vi ner hem till killen. Läskigt. Hur hände det här då? Hur har vi kommit från "hej-ska-vi-gå-o-fika-för-att-jag-tycker-att-du-är-lite-söt"-fasen upp till "träffa-föraldrar"-fasen? Tänk om dom hatar mig, så där på riktig.t Om dom tycker att jag är otroligt jobbigt och dåligt sällskap för deras underbara son. Vad händer då? Fast det behöver jag nog inte oroa mig, alla tycker ju om mig. Jag är söt ju liksom. 

Men nu ska man sova att man orkar vakna tidigt för att göra massa småsaker (hjälpa kompis att flytta, skicka lite post till en annan kompis, kolla lite biljetter hit o dit...) 

Puss.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0