Fy på mina underbara kompisar.

Usch vilka kompisar man egentligen har. Igår, skulle vi festa. Förefest+utgång o ha kul. Men vad händer? Ens kompis tvingar man att sjunga karaoke. Fy. Sånt ska inte hända. Nej nej nej. Tycker att man borde börja välja lite bättre kompisar (elr kanske jag är kompis med alla som bara orkar med mig mer än 5minuter, vem vet)

Fast..man behöver såna kompisar. Hur många gånger man hade missat roliga saker om inte någon kompis hade vart helt övertygat att det vore skitbra ideé att göra något kul. (och hur många gånger man hade vart den smarta och inte gjort det där "otroligt roliga grejen som visade sig vara lite mindre roligt) Nja, man ska göra några misstag, så blir man smartare. Tror jag. Hoppas jag iaf.

Och en sak till. Tänk hur det vore att vara en kille. Med en snopp o allt. Bara en dag. Det vore nog kul att prova. Men inte mer än en dag, det måste ju egentligen vara rätt jobbigt med snoppen, den måste ju vara på vägen vad än man gör. Puss.

Kommentarer
Postat av: Maija

Heii, vasta nyt hokasin et sulla on tämmöinen. Liittyyks tää sun koulujuttuihin?

2007-06-06 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0