Bara en natt till.

"Hos Dig är jag stark
Hos Dig är jag underbar
Hos Dig har jag allt
Där vågar jag stanna kvar"

Imorgon, när jag vaknar, är det bara typ 8 timmar kvar. (jag ska vakna alldeles för tidigt imorgon)  Dom åtta timmar ska jag vara typ barnvakt och sen sitta i bilen mot Helsingfors. Sedan, vid klockan 13.30 ska jag pussas o kramas o bli mitt glada jag (om jag har inte blivit åksjuk på vägen dit, men det tror inte jag...)
 
Hoppas att det blir två helt underbara veckor så att man orkar sista sommarmånaden innan Falun. Inte att det är något fel med sommaren för sig, men det är ju lite tråkigt att vara långt ifrån någon man tycker om. (fast, när jag är hemma i Falun så är jag ju långt ifrån andra människor (och en häst) som jag tycker om, men man kan nog inte få allt) Fast nu har jag dock lovat, att jag inte ska tänka för mycket om det som händer efter två veckor, men samtidigt är det lite svårt att låtsas att det kommer inte ske. Men men, det blir nog bra. Jag fixar detta, hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0