Tall Ships Race

Idag har jag varit och kollat på stora båtar med några tjejkompisar. Så klart försökte vi spana efter snygga sjömän, men det finns tydligen inte den en enda. Hur tråkigt som helst. Snyggaste vi hittade va från Danmark, och hur snygg kan man vara på riktigt när man pratar danska? Fast för sig, är man tillräckligt snygg så behöver man väl inte prata så himla mkt? J

 

Underbar väder (egentligen sol och värme), mysig lunch och roliga kompisar. Den här har varit en bra dag helt enkel. Blev faktiskt till och med glad för att fick massor med räkningar. Otroligt skönt. En tips. När ni flyttar, (eller bor tillfälligt nån annanstans än hemma) så fixa era adressförändringar. Det gjorde inte jag när jag åkte från Falun. Men jag är helt säker att jag ska fixa det nästa gång. Så krångligt har det varit. Men vem vet, kanske det blir Falun nästa sommar, ska ju kanske bli guldfiskmamma och det är inte snällt att lämna sina små guldfiskbebisar ensam hem.

 

Nästa vecka ska jag fixa mina biljetter till Falun. Det bliiiiir så kul att komma hem. Fast först måste man ju stanna en natt i Sthlm och hälsa på mina sötnosar. Dom är bara så himla söta, typ sötaste barn jag har sett i hela mitt liv.

 

Men nu ska jag nu försöka sova igen, är inte så lätt att sova ensam när man är van vid att ihop med nån som är helt underbar. Puss och god natt endå.

 

*kan vi inte leka att jag är en kattunge*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0