En utekväll i Finland

Så där. Nu vet jag iaf vart jag ska bo på hösten. Visst, jag trivs faktiskt väldigt bra hemma på Britsen, tack vare mina väldigt snälla och roliga grannar, men nu ska jag flytta. Blir nog roligt att bo lite närmare skola. Men nu är det fortfarande jätte länge kvar innan jag flyttar så man behöver inte tänka på det så himla mycket. Men norslundbo ska jag tydligen bli. Hmh.

 

Jag var ute på stan i lördags. Jag blev starkt påmint varför jag har flyttar från Finland. Som t.ex resan hem. Råkade träffa en gammal klasskamrat från högstadiet och hans tjej och åkte samma buss hem på natten. Det va sååå himla pinsamt. Visst kan man va full men oftast kommer man väl ihåg (lite iaf) hur man beteer sig. Inte han. Är man 22 år gammal, så skriker man inte på bussen, pillar på lilla snoppen och skryter om sexlivet till nån som man knappt känner. Och tycker att det är coolt och roligt. Usch.

 Nu är det 3 veckor kvar tills man åker upp till Falun. Vart har hela sommaren tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0