Efter första veckan

Nu har det gått en vecka på min killes Finland-semester. Och mysigt har det varit, fast vi har ju inte ens gjort något speciellt, bara såna vanliga saker som man nu gör när man är i Finland. (het bastubad, piknic på en ö i regnet osv) Och så klart har vi pysslat med hästen. Det visade sig att killen är den värsta hästmannen, hästen Uppis och han passar ihop jätte bra. Han har till och med ridit lite, och det gick hyffsat bra, fast det är nog bäst att han fortsätter att spela innebandy.

Alla som jag känner här är typ precis lika kär i han än jag är. Trots att det finns knappt nån som kan prata med honom. Eller det finns en person som var inte så glad att träffa honom. Min lilla 4-åriga guddotter. Hon tyckte att det är jobbigt men killen, först hon bara grät när vi skulle vara barnvakt åt henne, men nu har hon lugnat ner sig men tycker fortfarande att det är liiiiiiite jobbigt. förat hon pratar ju inte franska. :) (fast det att alla är kär i honom var ju inte så överraskande, så är det ju bara, så underbar och fin och sympatisk är han. Eller så säger dom alla iaf. ) 

Nu ska jag äta o gosa lite innan det är läggdags. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0