Dagen efter

Så himla duktig som jag har varit idag, ni anar inte. Dagen efter älsklingen åkte hem borde jag väl ligga i sängen o tycka synd om mig själv men nix. Har fixat mycket väldigt viktiga saker så hösten ser bra ut. Och jag tycker att en tant på Kopparstaden är snäll. Jag gillar henne. Har ju aldrig att träffat henne på riktigt, men hon verkar snäll.

 

Det är ju egentligen inte alls så lång tid innan man åker upp till Falun igen och det är dags med hemtentor och allt annat roligt. Nu har det gått 5 veckor sen jag åkte från Falun, och det är bara 4 veckor kvar innan jag är tillbaka där. Jag saknar Falun, så konstigt som det är. Där har jag plats till alla mina saker och jag hittar saker. Nu här hemma allt bara ligger överallt och det är helt hopplöst att hitta saker. Och då ska jag ju kramas o pussas. Mycket. Och sen vill jag gå på dejt. Få en om det blir älsklingen, men är han för upptagen med alla filmer dom ska göra och innebandy som ska spelas så får jag nog ta någon annan med mig. Men mysigt ska det bli iaf.

 

Nu har jag börjat undra på en sak. När är man ihop på riktigt? Eller när bestämmer man att man är ihop med någon annan? Jätte konstigt. En dag är man singel och då vaknar man och är upptagen? När man var liten var det mkt enklare, man frågade om någon vill vara ens pojk/flickvän. Nu tycker jag fortfarande att det är konstigt att bli kallad som flickvän. Så kanske det betyder att vi inte är ihop på riktigt. Vi kanske bara dejtar. Eller inte. Jag vet ju precis vad våra barn ska heta. Typ.

 

Nu ska jag nog sova, imorgon ska jag och en tjejkompis åka bort till Helsingfors och shoppa lite, så det ska bli skoj.

 

/Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0