2 veckor kvar...

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen. Jag gör typ ingenting o tycker att tiden går sååå lååångsamt, men helt plötsligt har det gått en vecka igen. Och vad har jag gjort under veckan?? Som sagt, ingenting, inget speciellt iaf. Har varit lite barnvakt och pysslat med hästen.

Jag har faktiskt träffat en unge, som man borde ha med på såna kurser för par som är inte helt säkra om dom vill skaffa barn. Den ungen är verkligen världens jobbigaste lill-tjej, jag är helt övertygad om det. Skulle man träffa henne innan man skaffar egna barn, så skulle man nog tänka om hur man vill tillbringa nästa 20 år i sitt liv. Eller då skulle man kunna ta henne med till gymnasieskolor, och skrämma folk genom att berätta att använder man inte skydd när man har sex så kan man bli gravid med en sån unge. Det vore nog bra. (nix, nu pratar jag inte om den tjejen som jag är barnvakt åt lite då o då, nejdå, hon är ju hur go o snäll som helst?)  

Men nu är det sovdags typ. Natti o Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0