Bara en vecka till.

Tiden bara försvinner, fast ingenting händer. Och samtidigt som det inte händer nåt, så händer det rätt mycket ändå.

Jag har överlevd mitt livs värsta bakfylla. Jag tror inte att ni vill höra detaljer, men det var inte mysigt. Jag fattar inte ens vad hände. Har nog blivit gammal, förut har jag ju klarat av att dricka en flaska vin...men inte på den kvällen. Fy. Nu tror jag, att jag ska bli helt nykter. Kanske lite rödvin lite då o då, men inget mer. Inte rosevin iaf.  

Det där hemska bakfyllan är inte enda tecken på att jag börjar bli gammal. Har så ont i kroppen. Så otränad som man är, så har jag aldrig fått ont när jag rider. (förutom ont i ryggen) Och inte bara det. Idag fick jag bära runt en liten 1år gamla pojke, och efter det har jag (igen) ont överallt. Helt sjukt. Lite massage skulle inte skada....Men det är inte alls så ofta man får sånt.

Men som sagt, nu är det min sista finlandsvecka på ett tag. Helt plötsligt finns det mycket småsaker som man måste fixa, allt sånt man hade kunnat fixa tidigare under sommaren. Så tiden lär gå rätt snabbt, efter jag har fixat allt det där och träffat lite kompisar, så är det inte så mkt tid kvar. Jag tror faktiskt att denna sommaren har varit den tråkigaste på jätte länge. (kanske därför att det är inte så himla lätt att vara nykär och ensam nästan hela sommaren)

Nu ska jag försöka sova, fast det gör jag ju inte på riktigt. Jag bara ligger i sängen o väntar att nån ska ringa till mig  säga godnatt. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0