En försenad fredag den 13:e

Igår är ingen bra dag. Jag började morgonen att kliva i valpkisspöl och resan hem från jobbet tog två timmar. Hur kunde 15 minuters hemresa ta två timmar då. Jo, jag fick punktering på bildäcket och försöka betala i mataffär fast jag uppenbarligen hade inga pengar på kortet. Johan och hundarna skulle komma till min räddning men bussen de åkte gick sönder och de fick vänta på det nästa. När jag väl var bara några trappor ifrån hemdörren så kräktes Hubbe på mig (han stackaren blir ibland lite åksjuk i bilen)

-

Ibland går det inte som planerat – men inget ont utan att det ska vara något gott. Det blev miljöträning för Hubbe i alla fall, han fick åka buss för första gången i sitt liv.

Måste-fixa-bloggdesign-till-något-mycket-snyggare


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej



Tänkte bara säga att Puff finns under Trollas avkommor på vår hemsida :)



Otroligt söt Hubbe :)

2012-02-13 @ 21:58:22
URL: http://www.papillons.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0