Playdate med Mio

Hej,

Vi är fortfarande med trots värmen. Man får inte göra några hastiga rörelsen, annars blir man alldeles för varm. Puff har exempelviss flyttat under soffan och han kommer inte fram först efter kl 18.00. Trots sommaren och det faktum att alla andra är lediga, så jobbar jag för fullt så vi har inte hunnit med så mycket speciellt.

I onsdags var vi dock i Drottningholm
och hade en liten playdate för hundarna och träffade Ira med hennes söta pudel Mio. Dock gjorde värmen sitt och iaf Puff var inte allt för överdrivet lekful. Men det var ändå kul att träffa lite bloggfolk, tidigare har jag ju endast träffat fluffmoster-Matte Elin lite snabbt. 

Jag ska dela med mig en liten film
som Ira har filmat där ni ser våra trollungar när dem fick ett litet lekfullt ryck. Jo, ni lär väl känna igen vem är Puff och vilken är Mio, och det är Puffs husse som den springer runtruntrunt...




Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

och värmen blir bara värre o värre. tropisk värme eller hur?? PUHHH!! Mio är helt utslagen tills kvällen då vaknar vi båda till :)

2010-07-12 @ 22:53:13
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: jimmie och kingeling

jag håller med :P tycker den bilden är så snygg att ja har den som bakgrundsbild nu :P haha

2010-07-13 @ 14:59:43
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0