Ännu en gång: Stockholm

Då  var det dags igen- åka till Stockholm. Jag tror att under de senasta sex veckor har  jag åkt till Stockholm en gång i veckan. Och bor ju inte ens där, än. Men om en vecka så har vi fått vår lägenhet och det kommer att bli underbart.

Ikväll och några dagar framöver ska det bli plugg, plugg och plugg med Bellis. Teorisökandet går sådär, men jag tror att vi har nästan hittat den vi kommer att använda. Efter det är uppsatsen ju halvfärdig tycker jag :)

Jag kommer också att träffa Johan imorgon. Han har varit i Huskvarna över helgen och myst med sin familj. (även jag hade tyckt att han ska åka till Falun för att mysa med mig, men det lyssnade han inte) Fast det var nog dags för honom att åka dit, han har inte varit där sen påskas.

Men nu ska jag äta och packa. Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0